Anlatım:
* Filezilla'ya Bağlanıyoruz,
* /usr/game/share/locale/turkey/quest İçine Atıcaz
* Dizinine Giriyoruz ve "at.quest" Dosyasını Buluyoruz.
quest noel_sandigi begin
uest kralsecimi begin
state start begin
when electionman1.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman2.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman3.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu" with pc.is_gm() begin
if game.get_event_flag("imparator Seçimi") == 1 then
say("Buradan imparator seçimini sona erdirebilirsiniz.")
say("imparator seçimini simdi sona")
say("erdirmek istiyor musunuz?")
local s = select("Bitir.","Bitirme.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator",0)
end
else
say("Buradan imparator seçimini baslatabilirsiniz.")
say("imparator seçimini simdi baslatmak")
say("istiyor musunuz?")
local s = select("Baslat.","Baslatma.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator",1)
end
end
end
when electionman1.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman2.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman3.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu" with pc.is_gm() begin
if game.get_event_flag("imparator Seçimi") == 1 then
say("Buradan imparator seçimini bitirebilirsiniz..")
say("imparator seçimini simdi bitirmek istiyor")
say("musunuz?")
local s = select("Bitir.","Bitirme.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator Seçimi",0)
end
else
say("Buradan imparator seçimini baslatabilirsiniz.")
say("su anda imparator seçimini baslatmak?")
say("istiyor musunuz")
local s = select("Baslat.","Baslatma.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator Seçimi",1)
end
end
end
when electionman1.chat."Bir imparator seç"
or electionman2.chat."Bir imparator seç"
or electionman3.chat."Bir imparator seç" begin
if game.get_event_flag("imparator Seçimi") != 1 then
say("Seçim henüz baslamadi.")
say("Seçim basladiginda lütfen tekrar deneyin..")
return
end
local g = oh.candid_list()
local gname_table = {}
table.foreachi(g,
function(n, p)
gname_table[n] = n.."."..oh.candid_name(n-1)
end)
if table.getn(g) == 0 then
-- no currently war
say("Hiç aday yok")
else
gname_table[table.getn(g)+1] = locale.cancel
say("Burada imparator için oy kullanabilirsiniz.")
say("imparator seçimi sirasinda ülkeler kendi")
say("aralarindaki farkliliklari bir kenara birakirlar.")
say("Lütfen oyunuzu dikkatli kullaniniz.. Sadece bir")
say("oy kullanabilirsiniz..Lütfen adaylardan bir")
say("tanesine oy veriniz.")
wait()
local s = select_table(gname_table)
if s == table.getn(gname_table) then
return;
else
ret = oh.election( s -1 )
say(oh.candid_name(s-1).."oy verdin.")
end
end
end
when electionman1.chat."imparator adaylarini göster"
or electionman2.chat."imparator adaylarini göster"
or electionman3.chat."imparator adaylarini göster" begin
if game.get_event_flag("imparator") != 1 then
say("imparatorluk için, asagidaki sartlari saglamak")
say("gerekiyor.")
say("")
say_reward("1. Katilim ücreti 10 milyon Yang.")
say_reward("2. Lonca lideri veya 2.lideri olmak.")
say_reward("3.80.seviyeye ulasmis olmak.")
say("")
say("Fakat seçim dönemi henüz baslamadi.")
say("Basladiginda gelin..")
return
end
say("Seçime katilmaya hazirsin fakat,")
say("aday olabilmen için sunlara ihtiyacin var:")
say("")
say_reward("1. Katilim ücreti 10 milyon Yang.")
say_reward("2. Lonca lideri veya 2.lideri olmak")
say_reward("3. 80.seviyeye ulasmis olmak.")
say("")
say("Bu seçime katilmak istiyor musun?")
local s = select("Evet, katilmak istiyorum.","Hayir, tesekkür ederim.")
local NEED_MONEY = 100000000 if s == 1 then
if oh.candidcount() >= 8 then
say("Üzgünüz.")
say("Yeterince aday mevcut.")
say("Sonraki seçimde tekrar deneyiniz.")
return
end
if pc.get_gold() >= NEED_MONEY and pc.get_level() >= 80 and oh.isguildmaster() == 1 then
pc.change_gold(-NEED_MONEY);
oh.candid();
end
end
end
end
end
uest kralsecimi begin
state start begin
when electionman1.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman2.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman3.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu" with pc.is_gm() begin
if game.get_event_flag("imparator Seçimi") == 1 then
say("Buradan imparator seçimini sona erdirebilirsiniz.")
say("imparator seçimini simdi sona")
say("erdirmek istiyor musunuz?")
local s = select("Bitir.","Bitirme.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator",0)
end
else
say("Buradan imparator seçimini baslatabilirsiniz.")
say("imparator seçimini simdi baslatmak")
say("istiyor musunuz?")
local s = select("Baslat.","Baslatma.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator",1)
end
end
end
when electionman1.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman2.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu"
or electionman3.chat."GM: imparator Seçim Organizasyonu" with pc.is_gm() begin
if game.get_event_flag("imparator Seçimi") == 1 then
say("Buradan imparator seçimini bitirebilirsiniz..")
say("imparator seçimini simdi bitirmek istiyor")
say("musunuz?")
local s = select("Bitir.","Bitirme.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator Seçimi",0)
end
else
say("Buradan imparator seçimini baslatabilirsiniz.")
say("su anda imparator seçimini baslatmak?")
say("istiyor musunuz")
local s = select("Baslat.","Baslatma.")
if s == 1 then
game.set_event_flag("imparator Seçimi",1)
end
end
end
when electionman1.chat."Bir imparator seç"
or electionman2.chat."Bir imparator seç"
or electionman3.chat."Bir imparator seç" begin
if game.get_event_flag("imparator Seçimi") != 1 then
say("Seçim henüz baslamadi.")
say("Seçim basladiginda lütfen tekrar deneyin..")
return
end
local g = oh.candid_list()
local gname_table = {}
table.foreachi(g,
function(n, p)
gname_table[n] = n.."."..oh.candid_name(n-1)
end)
if table.getn(g) == 0 then
-- no currently war
say("Hiç aday yok")
else
gname_table[table.getn(g)+1] = locale.cancel
say("Burada imparator için oy kullanabilirsiniz.")
say("imparator seçimi sirasinda ülkeler kendi")
say("aralarindaki farkliliklari bir kenara birakirlar.")
say("Lütfen oyunuzu dikkatli kullaniniz.. Sadece bir")
say("oy kullanabilirsiniz..Lütfen adaylardan bir")
say("tanesine oy veriniz.")
wait()
local s = select_table(gname_table)
if s == table.getn(gname_table) then
return;
else
ret = oh.election( s -1 )
say(oh.candid_name(s-1).."oy verdin.")
end
end
end
when electionman1.chat."imparator adaylarini göster"
or electionman2.chat."imparator adaylarini göster"
or electionman3.chat."imparator adaylarini göster" begin
if game.get_event_flag("imparator") != 1 then
say("imparatorluk için, asagidaki sartlari saglamak")
say("gerekiyor.")
say("")
say_reward("1. Katilim ücreti 10 milyon Yang.")
say_reward("2. Lonca lideri veya 2.lideri olmak.")
say_reward("3.80.seviyeye ulasmis olmak.")
say("")
say("Fakat seçim dönemi henüz baslamadi.")
say("Basladiginda gelin..")
return
end
say("Seçime katilmaya hazirsin fakat,")
say("aday olabilmen için sunlara ihtiyacin var:")
say("")
say_reward("1. Katilim ücreti 10 milyon Yang.")
say_reward("2. Lonca lideri veya 2.lideri olmak")
say_reward("3. 80.seviyeye ulasmis olmak.")
say("")
say("Bu seçime katilmak istiyor musun?")
local s = select("Evet, katilmak istiyorum.","Hayir, tesekkür ederim.")
local NEED_MONEY = 100000000 if s == 1 then
if oh.candidcount() >= 8 then
say("Üzgünüz.")
say("Yeterince aday mevcut.")
say("Sonraki seçimde tekrar deneyiniz.")
return
end
if pc.get_gold() >= NEED_MONEY and pc.get_level() >= 80 and oh.isguildmaster() == 1 then
pc.change_gold(-NEED_MONEY);
oh.candid();
end
end
end
end
end